fluffyskex

Alla inlägg under augusti 2013

Av bubbelgumet - 15 augusti 2013 18:37

hej jag ber så hemskt mycket fårlat att jag inte har bloggat på ett tag men jag har varit hos mormor och morfar i cirka en vecka och då hade inte jag tid att blogga och sen så beror det på att jag her haft magmigren i cirka 3 dagar så det har varit jätte joddigt så vi ses hejdå

Av bubbelgumet - 10 augusti 2013 16:36

jag startar en fråge stund så ni kan komentera i komenarsfeltet där ner   

Av bubbelgumet - 10 augusti 2013 16:10

hej förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag var hoss min kusin igår och vat där tills kl 20:30 och årka inte och blogga då på kvälen hoppas ni förlåter mej   och idag är jag hos min farmor så jag bloggar hemifrån farmor   

vi har varit och plåkat svamp ( kantareller ) jag plocka en halv påse med svamp så nu ska jag ta och ätta lite korv med bröd så vi hörs   

Av bubbelgumet - 8 augusti 2013 12:20

Hej förlåt att jag inte blogga igår men jag va på skarasommarland och det var as kul ;) hej då

Av bubbelgumet - 8 augusti 2013 12:20

Hej förlåt att jag inte blogga igår men jag va på skarasommarland och det var as kul ;) hej då

Av bubbelgumet - 6 augusti 2013 12:13

hej igen glömde skriva om att imorgon ska jag till skarasommarland med pappa lilla syster och min plast mamma och henes 2 barn   kommer bli jätte kul vi ska vara där kl 10:00 och ska vara där tills på kvällen   

Av bubbelgumet - 6 augusti 2013 12:10

hej idag ska jag göra en viktig sak kommer inte göra något inlägg idag så jag kommer blogga lite mer i morgon puss puss

Av bubbelgumet - 5 augusti 2013 13:02

                                                  
            hej och god morgon fast klockan är 13:03 men jaja

                                                 idag på morgonen så åkte min faster och sin kille vidare på sin sverige

                                       resa jag hade velat att skulle stanna mer men jaja men dom sa att dom

                               skulle kanske åka hit på vägen hem jaaaa kommer skriva i ett annat inlägg om deras res hitils japp


                                                  
        hej då   

Presentation


hej detta är min blogg jag älskar hundar [pudel] jag är helt galen i bacon hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards